Počet zobrazení stránky

neděle 11. února 2018

Za měsíc Leden


                            Za měsíc leden 2018

V lednu jsem spousty knih přečetla, ale bohužel jsem nestíhala psát recenze :( dopisovala jsem resty ještě z měsíce prosince. Konečně mám dopsán měsíc prosinec a teď už jen dopíši leden a únor a bude zas dobře.

LEDEN
Jak jsem výše psala měsíc Leden byl u mě ve čtení hodně dobrý. Přečetla jsem celkem 9 knih. A jedná se o tyto : Dcery - K.Dubské, Dvojí život - D. Chamberlainové, Dopisy, které nikdo nečetl - G. Iona, Dívka v modrém plášti - M. Hessová, Dívky od svaté Magdalény - V.S. Alexanderové, Princezniny deníky - Meg Cabotové, Místo pro princeznu - Meg Cabotové, Zamilovaná princezna - Meg Cabotové, Povinosti princezny též od Meg Cabotové.

V měsíci lednu jsem si bohužel nekoupila žádnou knihu :( a ani jsem si o žádnou knihu nepsala v recenzním konkurzu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat