Počet zobrazení stránky

pátek 1. září 2017

Koruna

 


                                          Koruna

                                           ( A pohádky byl konec)

 

Kiera Cass, narozena v květnu 1981 v Jižní Karolíně, je americká spisovatelka zaměřena na kategorii young adult. Po střední škole se její touho stalo divadlo. Svoji prvotinu Siréna vydala v roce 2009. Ta však neměla příliš velký úspěch. Svoji druhou knihu Selekci, první knihu z triologie Selekce, vydala v roce 2012. Ta se během krátkého času stala bestsellerem. A k tomu jí velké množství nezdravých dortů.


Anotace


Když byla Eadlyn přinucena zúčastnit se Selekce, netušila, že by se mohla zamilovat do jednoho z 35 nápadníků. Ji prostě žádná pohádka nečekala! Jen počítala dny, až bude moct poslat všechny domů. Po událostech, které se odehrály v paláci, si ale uvědomuje, že nemůže být na všechno sama. A že srdce někdy překvapí i nejotrlejšího cynika. Co když ale bude muset učinit volbu, která je důležitější, než si kdy pomyslela?

Recenze

Závěreční díl série Selekce. Paní spisovatelka Kiera Cass má úžasný styl psaní. Její příběhy jsou velmi čtivé a do děje příběhu se dostaneme velmi rychle. 
Tímto dílem, je krásně zakončena celá série Selekce. Celá série je vlastně jedna krásná pohádka.

Můj názor: Celou dobu jsem myslela a doufala, že Eadlyn skončí s Kilem. Konec mě tedy šíleně překvapil a dostal. Ale na druhou stranu jsem velmi ráda, že si nakonec Eadlyn vybrala sama, kterého měla v hlavě i v srdci.
Kniha byla opět krásná, hezky a rychle se četla. Hrozně se mi líbilo, že se děj točil i kolem krále Maxona a Americi a prozradili nám spousty tajemstvích co se děla během Selekce a v královské rodině.
V tomto díle se Eadlyn charakter i chování velice změnil, což mě mile překvapilo a Eadlyn jsem začala mít moc ráda.
Ani tento díl mě, ale vůbec nezklamal a byl stejně super jako předchozí díly.
Všem ženám, dívkám celou sérii vřele doporučuji. 

Série:

Selekce (5.)

Originální název:

The Crown (2016)

Žánr:
Literatura světováSci-fiDívčí romány
Vydáno:CooBoo
Počet stran:280
Překlad:Jana PetrikovičováNika Exnerová
Vazba knihy:vázaná s přebalem
ISBN:978-80-7544-270-3

1 komentář:

  1. Četla jsem zatím první dva díly, Selekci a Elitu a ty mě moc bavily :)

    OdpovědětVymazat