Počet zobrazení stránky

pondělí 1. srpna 2016

Zapomenutá zahrada



Anotace:

Ztracené dítě
V předvečer 1. světové války je na palubě lodi plující do Austrálie nalezena malá holčička. Tajemná žena přezdívaná Spisovatelka slíbila, že se o ni postará - ale zmizela beze stopy.
Hrozivé tajemství
O svých jednadvacátých narozeninách se Nell O´Connorová dozví tajemství, které navždy změní její život. O několik desítek let později se vydá hledat pravdu. Pátrání ji zavede na větry bičované cornwallské pobřeží, k zvláštnímu krásnému sídlu Blackhurst, které kdysi vlastnil šlechtický rod Mountracketů.
Záhadné dědictví

Po smrti Nell připadne její vnučce Cassandře nečekané dědictví. Domek na útesu se zapomenutou zahradou je mezi obyvateli Cornwallu známý pro tajemství , která jsou s ním spojena - tajemství o kletbě rodu Mountrachetů a o jejich svěřenkyni Elize Makepeuceová, autorce pochmurných viktoriánských pohádek. Právě zde Cassandra konečně odhalí pravdu a vyřeší staletou záhadu ztracené holčičky.

EAN: 9788024917221
ISBN: 978-80-249-1722-1
Jazyk: Čeština
Počet stran: 512
Vazba: Pevná
Formát: 134x207mm

Rok vydání: 2011

Recenze:

Strhující, dojemný příběh o rodinném tajemství. Příběh se mi četl krásně, přečetla jsem ho jedním dechem. I když příběh nevypráví jeden vypravěč, ale více jich a děj se střídá ve více časových rovin, dá se příběh dobře a srozumitelně pochopit. Opět mě paní Mortonová mile překvapila, rozuzlením příběhu. I když po pár stránkách vypadá, že víme jak to dopadne, konec je však úplně jiný. Je velice zajímavý a překvapivý. A opět jako u třech předchozích knih od této autorky jsem se zmohla jen na Wau. Knihy od paní Mortonové ještě dlouho po přečtení mám v hlavě… Při knize jsem dost často měla smíšené pocity ( smála jsem se, klepala strachem, byla překvapená, ale bohužel i často ukápla i slza).
Nejvíc mě překvapil a dost šokoval osud hrdinky Elizi. Chudinka co si vše musela vytrpět od dětství až po dospělost. A hrůza jak to s ní nakonec dopadlo :( Každému se chtěla zavděčit, pomoc a bohužel na to doplatila….
Ale o tom psát nebudu hodně bych prozradila…..
Za mě kniha úžasná. Tuto knihu známkuji velkou jedničkou s hvězdičkou.

Všem co mají rádi příběhy o lásce, tajemství a rodině vřele doporučuji přečíst si tuto nádhernou knihu a i další tři její romány : Tajemství letního dne, Dům u jezera, Šepot vzdálených chvil.

Žádné komentáře:

Okomentovat