Počet zobrazení stránky

pondělí 1. srpna 2016

Bez duše



Autor: Eva Molíková
Počet stran: 355
Nakladatelství: Nová forma

Anotace: 
Historický román pro ženy s prvky fantasy. Susan Lerrisová si nikdy nemyslela, že je dítě štěstěny. Ovšem když ji o ruku požádal muž, kterého nadevše milovala, zdálo se tak snadné tomu uvěřit. Stačil ale pouze jeden večer, aby přišla o všechno. Její nejbližší byli najednou mrtví a ona nechápala důvod. O to horší bylo zjištění, že právě ona je z jejich smrti obviněna. Jenže udělala to? Sama moc dobře věděla, že potom, co se z ní stalo, se dalo uvěřit jenom jediné odpovědi.

James Rogers by za svou snoubenku dal i život. Tak velká byla jeho láska, a přesto se otřásla v základech během jediného večera. Je možné někoho nenávidět a zároveň milovat? James věděl, že ano. Jenže chuť po pomstě mu nedala zapomenout a už vůbec ne odpustit. Co na tom, že ji miluje?! Člověk by neměl milovat stvůru a právě tou se ona stala!

Recenze:
Děj příběhu se odehrává v Londýně. Susan je zasnoubená s Jamesem, se kterým se zná už od dětství. Oba jsou šťastní a vše vypadá dobře.
Vše se změní na plese kde Susan požádá o tanec tajemný cizinec. Od té doby Susan nemůže v noci spát a usíná až k ránu.
Jednoho dne se Susan večer probudí, všude je klid a tak se Susan vydává na obhlídku po domě a zjišťuje co se děje.
Když otevře dveře svého pokoje objeví svoji komornou bez známek života s podřezaným hrdlem, kousek dál objeví další členy svojí rodiny také s prořízlým hrdlem….
Kdo to udělal? To Vám psát nebudu o tom si musíte přečíst sami…..
Názor:
Když jsem knihu začala číst, zdála se mi ve spousty věcech podobná knihám Upíří deníky…
Příběh mě moc bavil, byl úžasný a přečetla jsem ho jedním dechem. Opravdu skvělý, promyšlený příběh, který mě dokázal překvapit. Pokud autorka napíše buď pokračování tohoto příběhu nebo něco podobného nejlépe v podobném duchu, pak po knize určitě sáhnu.
Věřím, že čtenáři co mají rádi fantasy a romantiku stejně jako já, se bude tato kniha určitě líbit.
Na prvotinu tato kniha vůbec nevypadá, moc mě překvapila. Tolik zvratů v jedné knize a úžasný konec celého příběhu…. Za mě tuto knihu doporučuji a před autorkou smekám.
Obálka této knihy je velice lákavá, zároveň trochu strašidelná a tajemná…..
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji samotné autorce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat