Počet zobrazení stránky

pondělí 1. srpna 2016

Cizinka

                                                         


Příběh začíná roku 1945 ve Skotsku, kde bývalá vojenská sestřička Claire Randall tráví dovolenou nebo spíš druhé líbánky. Náhodou se dotkne zvláštního kamene a to ji přenese do osmnáctého století. Není to ale klidné období, v zemi zuří občanská válka, lidské mysli jsou plné pověr i nenávisti. Jak si v takové situaci poradí žena navyklá na racionalitu dvacátého století? A jak její život ovlivní nečekaná láska? Román Cizinka je kombinací dobrodružného a romantického příběhu na perfektně vykresleném historickém pozadí...

Autorka: Diana Gabaldon
Série: Cizinka / Outlander
Díl: 1.
Počet stran: 707
Nakladatelství: Omega
Rok vydání: 2015
Vazba: Pevná s přebalem

Recenze

Po pravdě jsem nevěřila, že mě tato kniha úpně vtáhne do děje. Ze začátka jsem si říkala, že je to blbost a jestli vůbec jí dočtu. Po začtení jsem se od ní nemohla odtrhnout a hltala jsem každé slovo. Obdivuji hlavní hrdinku jak se rychle přizpůsobila době i zvykům dávné doby. Jen by mě strašně zajímalo jak se daří jejímu manželovi co je v roce 1945 tedy pro ní v současnosti. Doufám, že se o tom dozvím v dalším díle s názvem Vážka v jantaru. Díky hlavní hrdince Claire se dozvídáme i mnoho zajímavých informací o spoustě rostlin a i se dost dozvídáme o historii Skotské vysočiny.
Za mě tato kniha má 1 z hvězdičkou :) Už se moc těším až si přečtu i další díly.
Právě jsem začala sledovat i stejno jmený seriál ale jen do konce této knihy další díly si pustím až po přečtení dalšího dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat