Počet zobrazení stránky

čtvrtek 10. května 2018

Za měsíc březen, duben


                 Za měsíc Březen, Duben

V březnu jsem přečetla celkem 7 knih.

Březen

V březnu jsem přečetla: Hotýlek - Alena Morštejnová, Hračkář - Liam Pieper, Kvůli tobě i zhubnu - Ellen Bergová, Poprvé a pak pořád znovu - Lisa Moosová, Čokoládový průšvih - Petra Hulsmannová, Darovanému manželovi na zuby nekoukej - Alena Jakoubková, Hodnej kluk - Sabrina Bowen, Ella Kennedy.


V dubnu jsem přečetla celkem 4 knihy a jednu jsem rozečetla a nedočetla, ale zkusím ji dát ještě jednou šanci.

Duben

V dubnu jsem přečetla: Pojízdný krámek snů - Jenny Golganová, Dva prstýnky - Millie Weber, Eve Keller, Cinder&Ella - Kelly Oram, V pasti lží - B.A.Paris a nedočteno: Dívka, která si četla v metru - Christine Féret -Fleury.

K dnešnímu dni mám přečteno: 29 knih ze 70 knih což jsem si dala jako výzvu pro rok 2018.


Žádné komentáře:

Okomentovat