Počet zobrazení stránky

pondělí 20. listopadu 2017

Život za zavřenými dveřmi/ 19 let marnosti


          Život za zavřenými dveřmi/ 19 let marnosti


Ladislav Fred

Anotace

Kniha je příběhem ženy, která na vlastní kůži zažila peklo domácího násilí. Je to skutečný příběh, který se opravdu stal. Je poskládaný z útržků vyprávění dotyčné osoby a upravený do knižní podoby.


                                                                 Recenze

Velmi silný příběh, který se bohužel může stát každému z nás. Celou dobu při čtení tohoto příběhu jsem trnula, doufala a byla napnutá jak tohle "peklo" dopadne.
Chvíli jsem i hlavní hrdince nadávala, jak je pitomá, jak rychle zapomněla na vše co jí udělal a opět se k němu vrátit.
Nechápu jak se mu podařilo takhle hrozně manipulovat s dětmi. Přitom on je ani vůbec neměl rád, jen je bral jako rukojmí.
Syn jako by vypadl otci z oka, jeho chování se hned v mládí ukázalo, docela by mě zajímalo, jak to s ním dopadlo, když měl vykročenou špatnou nohou do světa, bylo jasné, že ho nečeká žádná růžová budoucnost.
A dcera? Tu proti mámě otec očkoval tak, že se rozhodla žít s prarodiči a s ním, jelikož u prarodičů měla vše luxus i peníze.
Hlavní hrdinka se dostala na úplné dno, naštěstí měla mezi sebou kamarády, kteří jí pomohli opět se z toho dostat. Ke konci příběhu se dozvídáme, jak se hlavní hrdinka opět pomalu postavila na nohy....
Po dočtení této knihy jsem zjistila, že tento příběh je pravdivý a o to víc jsem musela o příběhu přemýšlet a stále nemohu uvěřit, že se tohle někde děje, třeba hned sousedům vedle nás, nikdo netuší co se děje druhým za zavřenými dveřmi....
Jak těmto lidem pomoci? Z tisku, Tv víme, že je spousty krizových center, poraden, ale bohužel týraný člověk, se bojí následků kdyby trýznitel zjistil o co se pokusil, mohlo by se stát, že by v afektu mohl i zabít. A tak týraní velmi tiše trpí a modlí se, aby se stal zázrak a oni se z toho pekla dostali. 
Tato kniha je velmi pěkně napsaná, jedna z lepších co jsem kdy četla, určitě ji budu moc doporučovat a i Vám ji vřele doporučuji.
Za mě hodnotím knihu 5/5.

Žánr:
Literatura českáBiografie a memoáry
Formáty eknihy:EPUB, MOBI
Vydáno:TZ-one
1. vydání originálu:2016
Počet stran:264
ISBN:978-80-7539-012-7

Žádné komentáře:

Okomentovat