Počet zobrazení stránky

pondělí 20. listopadu 2017

Manželovo tajemství


                             Manželovo tajemství


Liane se narodila v roce 1966 v Sydney. Je sestrou další známé australské spisovatelky Jaclyn Moriarty (píšící YA literaturu).
Poté co opustila školu, pracovala v reklamě a marketingu v nakladatelství. Pak rozjela vlastní firmu, chvíli předtím, než začala pracovat na volné noze jako reklamní textař. V roce 2004, po získání inženýrského titulu na Macquarie University v Sydney, vyšel její první román Tři přání. Dále vydala další tři romány.
Nyní žije v Sydney se svým manželem a dvěma dětmi.
Je autorkou několika románů a série knih pro děti, které vydala pod pseudonymem Nicol Berry, jimž se paradoxně většího úspěchu dostalo ve světě než doma v Austrálii.

Anotace

Ceciliin manžel se poslední dobou chová rozhodně podivně, a Cecilia teď navíc najde na půdě tenhle záhadný dopis, nadepsaný jeho roztřesenou rukou. Otevřít jen v případě mé smrti. Tess zase manžel oznámí, že se právě zamiloval do její sestřenice; no ano, té sestřenice, se kterou byly až doteď nejlepší kamarádky, protože spolu vyrůstaly jako siamská dvojčata. Rachel před osmadvaceti lety zabili dceru, Conner Whitby, který v tom má určitě prsty, si běhá po svobodě, a jako by toho bylo málo, ta protivná snacha se chystá odvézt jejího vnuka, Rachelinu největší radost, na celé dva roky do New Yorku… Tři ženy, tři Pandořiny skříňky, jeden společný osud.

Recenze

Tato kniha byla pro mě fakt tvrdý oříšek, ze začátku se mi vůbec nedařilo se začíst, kolikrát jsem knihu odkládala a sahala po jiné, ale nakonec přece jen jsem se začetla a po 100 str. mě konečně začala kniha bavit a už se četla výborně.
Příběh o osudu tří žen, které splynou v jeden krátký, dramatický okamžik.
Výborně vymyšlená zápletka, která nás donutí být napjatý až do konce.
Moc se mi líbilo, že příběh byl vyprávěn po kapitolách, každého důležitého člena příběhu.Každá kapitola obsahovala část příběhu jednoho z osob.
Ze začátku se příběh rozjíždí velmi pomalu, spousty pasáží byly zbytečně zdlouhavé, po té co jedna z hlavních hrdinek otevře dopis, který měla otevřít až po té co její manžel zemře, ale zvědavost byla větší, začíná mít příběh konečně rychlý průběh a my ani nezjistíme, že už jsme na konci. Konec mě velmi překvapil. Ale epilog, ten mě vážně dostal, CO BY KDYBY?!

I přesto, že mi chvíli trvalo se do knihy začíst, určitě v blízké době dám šanci další knize od této autorky. 

Knihu doporučuji a hodnotím 4/5.

Originální název:

The Husband´s Secret (2013)

Žánr:
Literatura světováRományPro ženy
Vydáno:Ikar (ČR)
více informací...
Počet stran:392
Překlad:Šárka Kadlecová
Edice:Edice světový bestseller
Autor obálky:David Dvořák
Vazba knihy:vázaná s přebalem
ISBN:978-80-249-2589-9

Žádné komentáře:

Okomentovat