Počet zobrazení stránky

neděle 19. listopadu 2017

Uličnice


                                              Uličnice


 

Životopis





Slovenská spisovatelka Jana Benková začínala svou kariéru jako mluvčí v jedné ze slovenských politických stran, ale pracovala také jako novinářka. K psaní tak měla vždy poměrně blízko. Po odchodu z politického prostředí se rozhodla věnovat hlavně své vášni pro psaní a stala se tak autorkou hned několika románů. Její knihy se setkaly s velkým ohlasem a Benková si odnesla cenu za knihu roku. Její romány se vyznačují čtivým jazykem, ale také nepostradatelným humorem. Hned několik z nich bylo přeloženo i do českého jazyka konkrétně se jedná o knihy, “Pralinky s chilli“, “Čistá láska“ a “Máš cos chtěl, miláčku“.

Anotace

Světlana si zahrává s osudem – za každou cenu chce pomstít smrt svých rodičů. Věří ve spravedlnost, ale netuší, jak rafinovaný soupeř na ni čeká. Dlouho připravovaná odplata končí fiaskem, navíc se brzy ocitá ve velkém nebezpečí. Vystrašená dívka se brzy ocitá ve společnosti lidí ze samého dna společnosti. A tak jí nezbývá nic jiného než přijmout místo striptérky ve vídeňském nočním klubu. Stane se hvězdou nočního života rakouské metropole a doufá, že konečně našla své štěstí... Jenže život jí ho nedaruje jen tak a Světlana najednou stojí před osudovou volbou – zvítězí láska, anebo svoboda?

                                                                   Recenze

Po přečtení anotace jsem věděla, že to bude dobrý příběh. Ale takový jsem vážně nečekala.
Od této knihy jsem se nedokázala odtrhnout a četla jsem, četla jsem až jsem byla na konci. Kniha má velmi napínavý děj, který nás donutí číst dál a dál. Hlavní hrdinka Světlana musí bojovat proti osudu, jako malá přichází o oba rodiče, peníze i bydlení... O pár let později se rozhodne pro pomstu... Bohužel ta se nepovede a začíná hra na Kočku a myš, která nemá konce.
Se Světlanou jsem prožívala celý její příběh, její pády, které kolikrát byly až na dno nebo každý její úspěšný vzlet, moc jsem jí fandila a vždy moc přála.
Ke konci knihy jsem čekala happyend, nedočkala jsem se, ten konec byl takový tzv. nemasný, neslaný, přiznám se, že mě docela zklamal. Napadlo mě, že třeba autorka má v rukávu ještě její pokračování, třeba se někdy v budoucnu dozvíme, jak dál šel život Světlany... Nebo také ne, autorka chtěla aby si každý sám domyslel jak by příběh mohl dopadnout.

Knihu moc, moc doporučuji, je vážně moc skvělá.


Nakladatelství MOBA, strašně moc děkuji za poskytnutí recenzního výtisku.

http://shop.mobaknihy.cz/knihy/ulicnice

Originální název:

Uličnica (2016)

Žánr:
Pro ženyLiteratura slovenská
Vydáno:MOBA (Moravská bastei)
více informací...
Počet stran:224
Vazba knihy:vázaná
ISBN:978-80-243-7629-5

Knihu hodnotím 5/5






Žádné komentáře:

Okomentovat