Počet zobrazení stránky

středa 25. října 2017

Papírová princezna

                  Papírová princezna


pseudonym: Erin Watt

Kanadská spisovatelka Elle Kennedy vyrostla na předměstí Toronta, kde také na York University získala bakalářský titul z angličtiny. Už od dětství věděla, že se chce jednoho dne stát spisovatelkou, a v době dospívání se na cestu za svým snem vydala.

Její román Omyl dosáhl na žebříček nejprodávanějších románů podle New York Times a Wall Street Journal, román Him, který napsala ve spolupráci se Sarinou Bowen, se umístil na žebříčku nejprodávanějších románů podle USA Today, za román Silent Watch byla nominována na prestižní cenu RITA pro nejlepší autory romancí.

Anotace:

Ella Harperová se v prvé řadě snaží přežít. Spolu se svou přelétavou matkou se celý život stěhovala od města k městu, bojovala o přežití a věřila, že se na ni jednoho dne usměje štěstí. Po smrti matky ale Ella zůstala sama… Dokud se neobjevil Callum Royal. Vytrhl Ellu z chudoby a odvezl ji do svého sídla, za pěti syny, kteří ji nenávidí. Bratři Royalové jsou jeden přitažlivější než druhý, ale nikdo ji nepřitahuje tak jako Reed Royal, jenž je však odhodlaný poslat ji zpátky do slumů, ze kterých vzešla. Reed o ni nestojí. Prohlašuje, že Ella mezi Royaly nepatří. Možná má pravdu. Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich – a zůstat přitom sama sebou.

Recenze:

Když jsem všude četla Jak Vás Royalové dostanou a zničí, že je to jak droga a potřebujete rychle další díl, nevěřila jsem, že je to fakt i mě tato série úplně dostala a ještě teď jsem z ní paf.
Přiznám se, že jsem se nedokázala odtrhnout od čtení, přestala jsem číst až když kniha skončila: A jelikož první díl končí otevřeně, už chápu proč jiné blog-erky psaly, že chtějí hned další díl. Já mám to štěstí, že při čtení už vyšli všechny tři díly, tak ničemu nebránilo hned se pustit do dalšího dílu.
V této knize najdeme vše co každý čtenář od knih očekává. Je zde velké napětí a jiskření mezi hlavními hrdiny, ale nejen jich, jsou zde i intriky, bohatství, lež, láska, nenávist a mnoho dalšího.
Tento příběh je vlastně taková "pohádka" s typickou zápletkou kdy se nenávist změní v lásku.
Je to velmi krásná kniha, příběh se výborně a bohužel i rychle čte. Najdeme zde i situace, které dokáží překvapit a vykouzlit úsměv na rtu.
Příběh je výborně sestaven, má to tzv. hlavu i patu. Nachází se zde i situace a věci nereálné, které se nemohou stát nám obyč. lidem. Což je někdy velká škoda...
Přesto se mi tato kniha strašně moc líbila a moc ji doporučuji.

Série:

Royalové (1.)

Originální název:

Paper princess (2016)

Žánr:
Literatura světováPro ženyDívčí romány
Vydáno:Baronet
více informací...
Počet stran:336
Překlad:Zuzana Ľalíková
Vazba knihy:vázaná s přebalem
ISBN:978-80-269-0611-7

Knihu hodnotím *****

Žádné komentáře:

Okomentovat