Počet zobrazení stránky

pátek 14. září 2018

V pasti lží



                                               V pasti lží




Životopis

B. A. Paris vyrostla v Anglii, ale většinu svého dospělého života strávila ve Francii. Pracovala v oblasti financí, ale i také jako učitelka. Je matkou pěti dcer.
Jejím prvním románem se stala kniha "Za zavřenými dveřmi".
V on-line rozhovoru se svěřila, že její celoživotní láska ke knihám začala už v raném dětství.


Anotace

Psychologický thriller autorky bestselleru Za zavřenými dveřmi! Cass si konečně dala svůj život do pořádku, je šťastně vdaná a pracuje jako učitelka. Jedné deštivé noci se ale na neosvětlené lesní cestě stane něco, co jí převrátí život naruby. Paralyzovaná výčitkami zapomíná, kde nechala zaparkované auto, jestli si vzala prášky nebo že si domluvila schůzku. V hlavě má jen zmatek a mrtvou ženu, kterou možná mohla zachránit. Je blázen? Nebo si s ní zahrává její mysl?


Recenze

Super, ani druhá kniha od této autorky mě nezklamala. Jedině co mě trochu mrzí, že děj byl tak troch předvídatelný, ale to je díky tomu, že jsem přemýšlela a knihu posuzovala podle první knihy. I přesto mě překvapila a zároveň šokovala.
U hlavní hrdinky mě překvapilo, že se nechala moc ovlivnit a vůbec nevěřila, ani trochu a myslela si, že za vše co se stalo může jen ona.
Hodně divné bylo, že nepoznávala jiné a nové věci...
Román je hodně čtivý, já jsem ho přečetla jedním dechem za pár hodin, od knihy jsem se nemohla vůbec odtrhnout až po dočtení knihy jsem si teprve oddechla.
Velice napínavý psychothriller a navíc i uvěřitelný. Člověk vůbec netuší kolik psychopatů může chodit mezi námi.
Už při této myšlence mám velkou husinu...
I když je konec příběhu jasný, nemáme úplnou jistotu kdo je nakonec vrah...
Knihu strašně moc doporučuji, B.A.Paris prostě mí psát a já se moc těším na další její knihy.
Jediná nevýhoda je, že vás nenechá dělat nic jiného, než pořád jen a jen číst a číst...

Originální název:

The Breakdown (2017)

Žánr:
Literatura světová, Pro ženy, Thrillery
Vydáno:, Motto
více informací...
Počet stran:328
Překlad:Karolina Medková
Edice:TOP thriller
Autor obálky:Natálie Pecková
Vazba knihy:pevná / vázaná
ISBN:
978-80-267-1095-0

Knihu hodnotím 5/5 a moc doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat