Počet zobrazení stránky

středa 19. září 2018

Elitní klub králů: Stříbrná labuť



                 Elitní klub králů: Stříbrná labuť


Životopis

Amo je spisovatelka na plný úvazek z Nového Zélandu, která miluje dlouhé romantické procházky do vinného sklípku.

Ráda píše o tom, jak žije, visící na hraně šílenství, se sklenkou vína v jedné ruce a její morálkou (či jejím nedostatekem) v té druhé.







 



Anotace

„Nazdar, Madison. Ty nás možná neznáš, ale my známe tebe. Chceme si zahrát hru. A poslouchej, co se stane, pokud prohraješ…“

Madison Montgomeryová pochází z bohaté a vlivné rodiny, když ale její matka spáchá ten nejhorší zločin, Madison musí žít po zbytek svých dní s pošpiněným jménem. Doufá, že na soukromé Akademii Rivers
ide v Hamptons začne s čistým štítem. Jenže nepočítala s desítkou drsných hochů, kteří škole vládnou. Když Madison upoutá pozornost jejich vůdce Bishopa Hayese, odkryje se jí zcela nový svět, o němž neměla sebemenší tušení. Svět, který začíná a končí u Elitního klubu králů, jí převrátí život naruby. Zaplavují ji tajemství a odhalují se rodinné lži. Ani sama Madison neví, co je vlastně zač a proč se ocitla v nebezpečí.

Recenze

Na tuto knihu jsem se strašně moc těšila, už dlouho jsem se po ní koukala, přečetla jsem si anotaci a pár recenzí a z anotace jsem z ní byla paf. Od začátku do konce mě kniha strašně moc bavila. Je napsána stylem, který se umí zakousnout a nepustit. Nutilo mě to číst dál a dál až jsem celou knihu přečetla.
Celou dobu jsem vůbec netušila o co přesně v příběhu šlo. S napětím jsem četla dál a dál, postupovala krok po kroku společně s hlavní hrdinkou Medison. Je to moc milá, sympatická dívka, která uměla být hodná i pěkně ostrá. Nenechala si nic od těch parchantů nic líbit. Ale jak už to bývá i láska se zde objevila.
Dalšími hlavními hrdiny jsouElitní klub králů. Chvílemi mi připadali dost úsměvní a po začátku mě bavilo jak si s Medison hrají na kočku a myš. Ale potom přišlo něco horšího, děsivého, únos, vyhrožování....
Celý příběh byl bomba a já po přečtení vůbec netuším , mám spousty otázek, už se těším na další díl. Určitě bude stejně dobrý a nebo ještě lepší než tento a doufám, že konečně dostanu odpovědi na mé otázky.
Kniha je báječně napsaná a já před autorkou smekám a strašně moc se těším na pokračování.

Série:

Elitní klub králů (1.)

Originální název:

The Silver Swan (2017)

Žánr:
RományPro ženyErotika
Vydáno:Baronet
Počet stran:288
Překlad:Renata Heitelová
Autor obálky:Emil Křižka
Vazba knihy:pevná / vázaná
ISBN:978-80-269-0811-1



Knihu hodnotím 5/5.

Žádné komentáře:

Okomentovat