Počet zobrazení stránky

úterý 3. ledna 2017

Bábovky

                                                              Bábovky



Radka Třeštíková - Narodila se v roce 1981 na jižní Moravě, ale od svých devatenácti let žije v Praze. Vystudovala práva na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a sedm let působila ve funkci firemního právníka. Žije s manželem, fotografem Tomášem Třeštíkem a mají spolu dvě děti – Elu a Jonatána, s nímž je na mateřské dovolené. Ve volném čase se věnuje psaní a čtenáři se s jejími texty mohli seznámit již dříve na blogu časopisu Respekt, na stránkách psychologie.cz nebo v časopisu ELLE, kam čas od času přispívá. Kniha Dobře mi tak byla její prvotinou.

Anotace:
Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románu. Napadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou? Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život.

Recenze:
V této knize je příběh 12 žen, 12 osudů propojeny v jeden příběh.
V množství postav se čtenář velmi lehce přestane orientovat. Autorka nám nabízí možnost nakouknout do hlav manželky i milenky, milenky jednoho muže, ale i matce dané milenky ....
Autorka v knize řeší mezilidské vztahy, muže a ženy, rodiče a děti.
Do svých příběhů vybrala témata pro většinu známých - nevěra, peníze, homosexualita, postižení, nevyléčitelná nemoc, smrt, prostituce, a dluhy.

Tato kniha je první přečtená roku 2017 a jsem ráda, že jsem si jí vybrala. V některých příbězích jsem se našla i já a i dost mi otevřela oči. 
Tuto knihu doporučuji určitě všem. Jsou zde životní  příběhy,osudy lidí a v nynější době se bohužel můžou stát i nám.
Kniha se mi moc líbila, jsem ráda, že jsem ji dostala a určitě se k ní ještě několikrát vrátím....

Hodnotím knihu *****

Žádné komentáře:

Okomentovat