Počet zobrazení stránky

sobota 2. prosince 2017

Za měsíc Listopad


                     Za měsíc Listopad

Rozhodla jsem se,  vytvořit si jeden pravidelný příspěvek,  budu psát o shrnutí co sem přečetla, dostala, koupila a nebo rozečetla za knihy :).

Listopad

V listopadu jsem přečetla celkem 6 knih : Uličnice - Jana Berková, Manželovo tajemství - Liane Moriarty, Život za zavřenými dveřmi/19 let marnosti - Ladislav Fred,  Budu vším, čím mě chceš mít - Mindy Mejia, Nejskrytější přání - Marybeth Mayhew, Mořeplavec - Diana Gabaldon (recenze bude brzy :))

V listopadu jsem si napsala jen o jednu knihu na recenzním konkurzu : Mořeplavec od Diany Gabaldon z nakladatelství Omega.

V listopadu jsem vyhrála: audioknihu Žena z kauty č. 10

Rozečtené mám dokonce dvě knihy a to: Všechno co máme od Kerry Lonsdaleové a Láska mezi řádky od Jodi Picoultové a Samanthy van Leerové

Žádné komentáře:

Okomentovat