Počet zobrazení stránky

neděle 31. prosince 2017

Za měsíc Prosinec

Za měsíc prosinec

V prosinci jsem měla nějakou krizi ve psaní recenzí a tak za měsíc prosinec bohužel nemám zde ani jednu recenzi. Ale jelikož máme nový rok, dávám si předsevzetí, že během ledna vše dopíšu. 

 Prosinec

Za tento měsíc jsem přečetla celkem 6 knih :) Všechno co máme - Kerry Lonsdaleová,     Turbulence - Whitney G., Láska mezi řádky - Jodi Picoult, Samanta Van Leer, Láska mezi písmenky - Jodi Picoult, Samanta Van Leer, Muslimské peklo - Iva Karlíková, Azurové nevěry - Petra Nachtmanová.

V prosinci jsem si napsala jen o jednu knihu v recenzním konkurzu: Blízko obzoru - Jessica Koch z nakladatelství Omega.

V prosinci jsem vyhrála: Dvě krásné dětské knihy : Medovníček a Barvínek, Pohádkové čarování - Jan Lebeda, Pohádky o hvězdách - Hana Kneblová.

Rozečteno: Dcery od Kateřiny Dubské

K Vánocům jsem letos žádnou knihu nedostala, jelikož jsem dostala Čtečku knih a v ní už mám spousty krásných knih :).

Žádné komentáře:

Okomentovat