Počet zobrazení stránky

pátek 15. června 2018

Josie a kolt


                                         Josie a kolt



Životopis

Česká spisovatelka Katherine Luka je literárně činná od svých mládežnických let, ale první knižní debut vyšel teprve v roce 2016. Debutem je dobrodružná Dračí nevěsta.
Katherine Luka žije a tvoří na jižní Moravě. Každý adrenalinový zážitek, který ji potká – od bloudění v lese po hledání záchodu v supermarketu nějakým způsobem zpracuje do svých příběhů.
Baví ji romantické, dobrodružné a vtipné příběhy, které mají zajímavou pointu. A jednoho dne, až bude konečně „velká“, si prý pořídí domeček u lesa se stádečkem ovcí…

Anotace:

Dvě ženy, malé dítě a široká prérie.

Co je vyhnalo až sem?

To je otázka, kterou si klade i průvodce karavan McDowel. Setkají se v zaprášeném městečku na západě a jejich cesty se na čas spojí.

Do ryze obchodního ujednání se však zapletou hluboké emoce, a láska všechno jenom zkomplikuje.

Navíc temná minulost kráčí těm d
věma za patami.

Recenze:

Tento příběh nás zavede až na divoký západ. Zde se dvě ženy s dítětem snaží utéct minulosti...
Příběh je moc krásně napsán, nechybí zde ani láska a ani napětí. Děj má spád a moc hezky čtenáře vtáhne do děje. I já jsem si při čtení představovala jak krajina, město, ale i postavy mohli vypadat. Chvílemi jsem  si představovala, že hlavní hrdinkou jsem já.
Jediné co mě moc mrzí, tak to jak příběh pro jednu z dívek dopadl, to mi nedělejte, já jim moc fandila... Při této scéně mi ukápla i slza.
S velkým obdivem smekám pomyslný klobouk před (paní) slečnou autorkou, tak krásně propracovaný a napsaný příběh jsem už dlouho nečetla.
Před nedávnem jsem si sehnala další knihu od této autorky, doufám, že v brzké době si jí přečtu.

Za tento recenzní výtisk strašně moc děkuji samotné autorce Katherině Luce.


Žánr:
Dobrodružné, Literatura česká
Formáty eknihy:EPUB, MOBI, PDF
Vydáno:, KKnihy.cz
ISBN:
978-80-7570-092-6, 978-80-7570-093-3, 978-80-7570-094-0


Knihu hodnotím 5/5.

Žádné komentáře:

Okomentovat