Počet zobrazení stránky

středa 31. ledna 2018

Láska mezi řádky


                                       Láska mezi řádky



Jodi Picoultová získala titul v oboru tvůrčího psaní na Princeton a magisterský titul v oboru vzdělání na Harvardu. Žije v New Hampshire se svým manželem a třemi dětmi. V jednom z rozhovorů prohlásila, že ráda zpracovává náročná témata, která je možno nahlížet z různých stran a která vzbuzují ve čtenářích mnoho otázek.

Samantha van Leerová je dcerou bestsellerové autorky Jodi Picoultové - právě s ní se podílela na vzniku dvou úspěšných knížek: Mezi řádky a Láska mezi písmenky.
V současnosti navštěvuje Vasar College a jejím hlavním oborem je psychologie, konkrétně se specializuje na vývojovou psychologii.
Spolu s Jodi mají čtyři psy: Alvina, Harveyho, Dudleyho a Olivera.

Anotace:

Co byste dělali, kdyby na vás postava z knihy promluvila?
Delilah nesnáší školu právě tak moc, jako miluje knihy. Přesněji řečeno jednu knihu, které se nemůže nabažit. Kdyby děti v její třídě věděly, kolikrát četla tu sladkou pohádku, kterou našla v knihovně, určitě by se jí vysmály. V patnácti by už na pohádky věřit neměla.
Avšak pro Delilahu znamená tento příběh víc než jen slova na papíře. Cítí, že se za příběhem něco skrývá. A jednoho dne přijde na to co. Zjistí, že okouzlující princ z pohádky je skutečný a zalíbila se mu jedna dívka, která čte opakovaně jeho příběh. Jak to, že princ ze slov žije? A může jejich láska vydržet, když každý pochází z jiného světa?

Recenze:

Tato kniha mě strašně moc zajímala už z důvodu toho, že jsem na ní viděla i četla spousty recenzí. Já měla to štěstí, že jsem si počkala a četla správně od prvního dílu a né jako spousty z vás od toho druhého.
Musím se přiznat, že mě tedy tato kniha moc moc neokouzlila, spíš se z větší části i nudila. Je možné, že tato kniha je spíše určena pro mladší věkovou skupinu než jsem já a nebo jsem si tuto knihu vybrala ve špatné náladě. Přesto jsem, ale knihu dočetla a teď ze zvědavosti sahám i po druhém dílu.
Pro mě tato kniha není, ale mezi námi čtenáři se určitě najdou ti co budou mít z této knihy radost. 

Série:

Between the Lines (1.)

Originální název:

Between the lines (2012)

Žánr:
Literatura světováDívčí romány
Vydáno:CooBoo
více informací...
Počet stran:320
Překlad:Zuzana Koudelková
Vazba knihy:vázaná
ISBN:978-80-7544-386-1

                                             Knihu hodnotím 3/5.

Žádné komentáře:

Okomentovat